Philips HD Home Theater

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD Home Theater op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Andre 14-10-2016

Istalleer GEEN firmware upgrade!

Geschreven voor: Philips HD Home Theater

Daar 1 rear speaker geen geluid meer gaf ben ik gaan zoeken naar het probleem. Bij uitwisselen van kabels en boxen bleek dat alles heel was. Bij de balance op rechts zetten of links zetten dan werkte de gekozen kant ook. Dit lijkt dan een sofwareprobleem. Na opladen van de nieuwste firmware volgens de voorschriften, kan het apparaat niet meer starten. Hij blijft "starting" weergeven en op de tv verschijnt een blauw scherm met PHILIPS erop.
Balen! Na contact met de customer care werd me gezegd dat het moederbord dan stuk is en dat ik eerst bij het reparatie centrum in Duiven moet gaan vragen of dat onderdeel nog wel geleverd kan worden. Dit is natuurlijk gewoon KLETS-praat. Het moederbord gaat natuurlijk niet stuk als ik software installeer! De firmware zal op het moederbord gezet moeten worden zoals dat in de fabriek ook de 1e keer is gebeurd.
Als dit niet gaat lukken dan kan dit apparaat van 1000 euro naar de schroothoop en koop ik NOOIT meer een Philips!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Zeer goed gekuid

Minpunten

• Onduiddelijke handleiding firmware-upgrade
  • Slechte service

fripa01 01-04-2014
Geschreven voor: Philips HD Home Theater

Zeer tevreden over het geluid. Setje wordt voornamelijk gebruikt om TV en PS3 geluid weer te geven. Zo af en toe wordt er een blu-ray of DVD afgespeeld. Helaas wou een vorig jaar aangeschafte blu-ray niet afspelen, terwijl deze het wel deed op een speler van een ander, goedkoop, merk.
Gebeld met Philips. Geen probleem... Ik kon het nummer van de streepjescode van de blu-ray doorgeven zodat er een update gemaakt zou kunnen worden. Advies van Philips was om de site in de gaten te houden op updates.
Nu, ruim half jaar verder nog steeds geen update... Wederom Philips gebeld en verhaal opnieuw uitgelegd. Krijg ik te horen dat er geen updates meer komen voor deze verouderde speler!
OK het betreft, tot nu toe, 1 disk die ik niet kan afspelen, maar ik vind dit dus echt niet kunnen! Van een merk als Philips had ik meer verwacht. Na deze ervaring, zowel om het feit dat een duur betaalde speler door Philips twee jaar na mijn aankoop als "verouderd" wordt bestempeld en om de misleidende info door de klantenservice, voor mij geen Philips meer.

ik44 19-03-2013
Geschreven voor: Philips HD Home Theater

Inmiddels Philips gesproken, kosten 10 euro! antwoordt. Uw apparaat is 3 maanden buiten de garantie, wij bieden alleen een eenmalige korting van 20% als u een vergelijkbaar product bij philipsonline terugkoopt. Omgerekend betekend dit nog 800 euro eigen kosten. TOtale som 1800euro in drie jaar! Philips aangegeven dat dit geen aanbod is en ik teleurgesteld ben. Antwoordt, helaas dit is wat we kunnen bieden. Beloofd om kenbaar te maken dat ik vanaf heden aan een ieder kenbaar zal maken om geen PHILIPS te kopen, bij deze.

ik44 19-03-2013
Geschreven voor: Philips HD Home Theater

apparaat in december 2010 gekocht. In garantietijd kapot gegaan. Het betrof het geheugen, netjes onder garantie vervanagen. Echter nu weer hetzelfde probleem. Bellen met Philips leverde een wachttijd van 50 minuten en geen gehoor. Dan maar per chat, onbereikbaar. Zeer slechte service en erg teleurgesteld in de betrouwbaarheid van dit product.

outlander1 13-02-2012
Geschreven voor: Philips HD Home Theater

Mij philips hts9520 ik ben er erg blij mee mooie vormgeving makkelijk aan te sluiten.eerste set heb omgeruild,bleef in opstarting hangen. Eerste keer geluid duurde vier uur ,nu de nieuwe perfect .Net wat een aantal zeggen trage opstarting.Maar daar raak je ook wel aan gewend.
De 360 sound 100 % een aanrader.
Installatie kind kan de was doen,appeltje eitje.

fhvdberg 16-02-2012

Het is wel jammer dat je een eerst een hoop problemen moet hebben voor de set goed werkt. Ook mijn tweede set begaf het na een half jaar en moest ter reparatie maar doet het nu weer goed. Ik heb ook de draadloze unit voor de achterspeakers en als iemand daar meer over wil weten, laat maar horen!

Kermit1960 31-01-2012
Geschreven voor: Philips HD Home Theater

Deze set sinds een aantal dagen in mijn bezit. Na de keurige installatie door een medewerker van Expert Haaksbergen kon het beeld en geluidspektakel van start. Wauw, wat een mooi en degelijk geluid, vanuit iedere speaker. En het 3D beeld vanaf de Bluerayspeler via mijn TV is ook fantastisch. Ben erg tevreden.

Johnkarelse 07-01-2012
Geschreven voor: Philips HD Home Theater

Overtreft al mijn verwachtingen. Nu iets meer dan een halfjaar in gebruik zonder enig probleem. Geluid komt echt van alle kanten. Fims komen zo tot leven. Ik kan het iedereen aanraden

HeJa1966 16-03-2011

----------Update review, 16-3-2011---------
Na de reparatie (vervanging van main-board) is het geluid nu in orde.
Wat een beleving, dat 360surround geluid. Zelfs flut-programma's worden bijna leuk om naar te kijken.

Ik mis een klokje in het display, verder wel prima apparaat.

---------2e review, 2-3-2011--------
Geluid vertoont nog altijd dipjes met goede HDMI kabel.
Contact gehad met reparatiecentrum wat in opdracht van philips deze systemen repareert.
Klacht is bekend, zit in firmware die op main-board in de HTS9520 zit, moet mainboard voor vervangen worden. Bij latere productieseries is probleem verholpen. Beide systemen die ik had waren van productiedata rond 2010-week 25 en 26.
(te zien aan serienummer :201025.....)

Mijn systeem moet ter reparatie opgestuurd gaan worden omdat alles wat op voorraad was in de my-shop winkel van dezelfde productie serie was.

wordt vervolgd.

--------1e review, 1-3-2011----------
Sinds dit weekend in bezit.
In combinatie met 46PFL9705 3D TV is dit een sublieme set. Geweldig surround geluid. Wel even tijd besteden aan goed inregelen van de set (volumes en afstanden)

Ik had ook probleem met dipjes in geluid, zelfs na omruiling van de set voor een nieuwe.
Na omwisseling van meegeleverde HDMI kabel voor een wat betere kwaliteit is probleem nagenoeg verdwenen. Nu op zoek naar echte HDMI 1.4 kabels om ARC fatsoenlijk afgescheiden te ondersteunen, dan verwacht ik dat probleem geheel weg is.

Dim76 07-03-2011
Geschreven voor: Philips HD Home Theater

Sinds een aantal weken de set in huis. In begin is het zoeken naar het op een juiste manier instellen van het geluid. Eerst leek er een gebrek aan hoge tonen te zijn en veel te veel bass, maar dit ligt aan de instellingen. Na het goed instellen met het instelmenu (zichtbaar via tv) was het geluid goed voor film en cd's. Maar de radio heeft een apart instelmenu (wel dezelfde knop op de afstandbedinging gebruiken) en staat los van het andere menu.
Geluid is nu TOP!

Ik merk echter wel dat bij bepaalde (meeste?!) zenders op de radio er geen stereo wordt weergegeven en ik alleen geluid ontvang via de voorste speakers. Weet nog niet hoe ik dat kan oplossen.

Duurzaamheid kan ik nog niet echt aangeven, maar verwacht dat dit goed is (daarom een 7).

PS ook de standaards van Philips erbij gekocht. Mooi!

Majooor 18-02-2011
Geschreven voor: Philips HD Home Theater

Sinds 22 december in het bezit van een Philips LED TV type PFL8695 in combinatie met het home cinema set Philips type HTS 9520 vanaf het begin is het geluid niet goed het volume varieert en knijpt af om de 15 seconde ook de afstand bediening werkt niet in combinatie met de tv. Inmiddels zijn er twee monteurs in opdracht van Philips langs geweest echter zonder resultaat. Tot op heden niets meer van Philips gehoord en zit ik met een niet goed werkende installatie.

luksch 11-05-2012

je moet je geluid niet op automatisch zetten dan kan de 1 die je gegeven hebt naar een 8 worden gezet! eerst goed lezen en je instellingen goed zetten daarna mag je lopen zeuren als het niet werkt!

Arie573 06-02-2011
Geschreven voor: Philips HD Home Theater

Trage opstart. Hoge tonen zijn nauwelijks aanwezig. Display zit onderop de set en is nauwelijks te zien. Onhandige aansluiting surround speakers omdat connectors niet door vloerbuis passen. Eigenlijk ontzettend veel spijt van de aankoop van deze relatief dure set.

karin115 05-11-2010
Geschreven voor: Philips HD Home Theater

Dit is een mooie set met een goede geluidskwaliteit die op diverse manieren kan worden ingesteld.
Van gewoon stereo voor muziek tot 360surround bij films. Maar die 360surround klinkt ook heel aardig bij muziek.

Ik ben nog geen audiofiel maar hecht wel veel waarde aan een goed geluid.
In de winkel werd ons deze geadviseerd vanwege de bovengemiddelde prijs/kwaliteitsverhouding en wij zijn hierin niet teleurgesteld.
Heldere sound, perfecte beelden via de blue ray, prima aansluitingsmogelijkheden en tal van afspeelformaten.
Installatie is zeer eenvoudig.
Advies: koop hierbij de luidsprekerstandaardset STS9500, een perfecte/strakke combinatie.

Mesmit 28-09-2010
Geschreven voor: Philips HD Home Theater

Bleek kapot te zijn bij aansluiting. Digitale input geeft om de ca 15 seconden een dip in het volume. Daarnaast staat in de advertentie dat de speler 3D afspeelt, dat is waar maar alleen voor geluid. Deze speler kan GEEN 3D video of DVD afspelen! Erg misleidend, verkoper zei ook en verkocht gewoon alsof het een 3D DVD speler was,.... Zit ik mooi mee.

marc apeldoorn 16-09-2010
Geschreven voor: Philips HD Home Theater

Zeer mooi vormgeeven set. Indrukwekkend geluid. Installatie zeer simpel, alles voorgecodeerd, met mogelijkehden om setup via TV uitte voeren. SPeelt werkelijk alles af, incl. blu ray en #d